بوستر پمپ های آبرسانی معمولا دور متغیر طراحی می شوند. این در حالی است که بوستر پمپ های آتش نشانی به صورت دور ثابت ساخته می شوند؛ بنابراین تا بعد از وقوع حادثه به سریع و با حداکثر قدرت وارد سیستم شوند. بوستر پمپ های دور متغیر و بوستر پمپ های دور ثابت از نقطه نظر تعداد الکتروپمپ به دو دسته تک پمپه و دو يا چند پمپه تقسیم مي شوند.
بوستر پمپ تک پمپه یا تک خط جهت مصرف آبرسانی با دبی كم و متوسط درمدل های ساختمانی و صنعتی كاربرد دارد. اين نوع از بوستر پمپ كاملاً مساوی بوده و برای استفاده فقط كافی است كه كلكتور مکش آن به منبع ذخیره آب و كلكتور رانش آن به ورودی شبكه مصرف وصل شود و  برق مورد نياز جهت تابلوی برق آن تأمين گردد.

در صورتی که فشار خروجی بوستر پمپ کمتر از فشار لازم باشد، سنسور پِرشِر ترانسمیتر از قسمت بیرونی بوستر پمپ، این کاهش فشار را حس کرده و به مدار کنترل و فرمان این پیام را انتقال می دهد. سپس فرمانی صادر می شود که به موجب آن، فرکانس اینورتر افزایش می یابد. افزایش فرکانس برق خروجی از اینورتر موجب بیشتر شدن سرعت گردش الکتروپمپ تا یک مقدار مشخص می گردد و این عمل تا زمانی که فشار خروجی بوستر پمپ به فشار تنظیم شـده برسد، ادامه می یابد و در صورتی که فشار خروجی بوستر پمپ، بالاتر از فشار مورد نظر باشد، برعکس این عمل اتفاق می افتد تا فشار خروجی بوستر پمپ ثابت بماند.

FLOW RUN SAN' AT

فلوران صنعت

خدمات ما

آدرس : تهران - سعدی جنوبی پایین تر از مخبرالدوله پلاک 278

تلفن تماس : 33920206-33901618-33934045

موبایل : 9126017344

ساعت تماس 19 - 9

مطالب وبلاگ

نوشته‌ی وبلاگی

نوشته‌ی وبلاگی بدون تصویر

نوشته‌ی وبلاگی بدون نویسنده

الکتروپمپ - پمپ های آبرسان